• 27-01-2010, 04:18:30
    #1
    Vadi karışmış arkadaşlar Haftadan haftaya tv izlerim oda sarmıyor artık.
    http://www.yazete.com/video.asp?vid=6188
    Baksana abdül polata sıkıyor.
  • 27-01-2010, 04:26:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bence Polata sıkmıyor. Orada başka bir adama sıkabilir yada duvara sıkabilir.. MEydan okuyordur.
  • 27-01-2010, 04:31:24
    #3
    Üyeliği durduruldu
    sıksa ne olcakki polatın daha 3-5 canı vardır
  • 27-01-2010, 04:33:06
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Abdü polata sıksın gelsin bide bana sıksın
  • 27-01-2010, 05:44:22
    #5
    Yuntanus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıksa ne olcakki polatın daha 3-5 canı vardır
    Evet daha kendi canıyla birlikte 4 yedek canı var O adam vurdukça can topluyor mario gibi aynı Mario Polat
  • 27-01-2010, 06:00:18
    #6
    abi en son bölümde hafızayı kaybettim ayağıyla iskenderin yanına gidip emrinizdeyim komutanım diyordu buda olur
  • 27-01-2010, 06:21:47
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yaw beyler kimin kim odlugu belli degil bulut onun adami abdulrahim onun adami memati kimin admai hersey karisiyor kimin kim odlugu belli deigl artik polattan bile şüpeleni,yorum artik
  • 27-01-2010, 08:26:12
    #8
    77. bölüm çok sıkıcıydı.fragmandan anlaşılan 78 de sıkıcı olacak.
  • 27-01-2010, 10:09:36
    #9
    Üyeliği durduruldu
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence Polata sıkmıyor. Orada başka bir adama sıkabilir yada duvara sıkabilir.. MEydan okuyordur.
    senarist yardımcısı