Abdülhey polata sıkıyor - ortalık karıştı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Abdülhey polata sıkıyor - ortalık karıştı
37
●
2.253
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Abdülhey polata sıkıyor - ortalık karıştı
1
2
3
4
5
27-01-2010, 04:18:30
#1
x2841x
Vadi karışmış arkadaşlar
Haftadan haftaya tv izlerim oda sarmıyor artık.
http://www.yazete.com/video.asp?vid=6188
Baksana abdül polata sıkıyor.
27-01-2010, 04:26:17
#2
pLive
Üyeliği durduruldu
Bence Polata sıkmıyor. Orada başka bir adama sıkabilir yada duvara sıkabilir.. MEydan okuyordur.
27-01-2010, 04:31:24
#3
Yuntanus
Üyeliği durduruldu
sıksa ne olcakki polatın daha 3-5 canı vardır
27-01-2010, 04:33:06
#4
SystemRoot
Üyeliği durduruldu
Abdü polata sıksın gelsin bide bana sıksın
27-01-2010, 05:44:22
#5
Exwore
Yuntanus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sıksa ne olcakki polatın daha 3-5 canı vardır
Evet daha kendi canıyla birlikte 4 yedek canı var
O adam vurdukça can topluyor mario gibi aynı
Mario Polat
27-01-2010, 06:00:18
#6
ghostdizayn
abi en son bölümde hafızayı kaybettim ayağıyla iskenderin yanına gidip emrinizdeyim komutanım diyordu buda olur
27-01-2010, 06:21:47
#7
Lion
Üyeliği durduruldu
Yaw beyler kimin kim odlugu belli degil bulut onun adami abdulrahim onun adami memati kimin admai hersey karisiyor kimin kim odlugu belli deigl artik polattan bile şüpeleni,yorum artik
27-01-2010, 08:26:12
#8
By_ReFLeX
77. bölüm çok sıkıcıydı.fragmandan anlaşılan 78 de sıkıcı olacak.
27-01-2010, 10:09:36
#9
gezgin20
Üyeliği durduruldu
pLive adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence Polata sıkmıyor. Orada başka bir adama sıkabilir yada duvara sıkabilir.. MEydan okuyordur.
senarist yardımcısı
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler