Abdülhey polata sıkıyor - ortalık karıştı - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Abdülhey polata sıkıyor - ortalık karıştı
37
●
2.253
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Abdülhey polata sıkıyor - ortalık karıştı
1
2
3
4
5
29-01-2010, 14:48:05
#37
Friqx
Senaryoyu r10'mu yazıyor ?
29-01-2010, 15:09:28
#38
Mysta
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yapımcı polatın abisi polat diziden çıkarmı hiç
işte sorun burda abisi diye çıkarmıyor adamı
polat ölümsüz oldu çıktı...
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler