YARDIM..! otobüsler bu karda çalışıyor mu..? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
YARDIM..! otobüsler bu karda çalışıyor mu..?
2
●
1.530
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
YARDIM..! otobüsler bu karda çalışıyor mu..?
25-01-2010, 22:00:33
#1
utku1
Merhaba arkadaşlar
Otobüsler bu karda kışta çalışıyor mu Bahçeşehirden Bakırköye gitmem gerek
yani gitmek zorundayım
Yardımcı olursanız sevinirim...
edit: yada metrobüsler..?
25-01-2010, 23:12:34
#2
FeaЯ™
Tabi ki çalışıyor. Bas bas bağırıyorlar toplu ulaşım araçlarını kullanın arabanızı çıkarmayın diye :)
26-01-2010, 00:28:25
#3
utku1
FeaЯ™ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tabi ki çalışıyor. Bas bas bağırıyorlar toplu ulaşım araçlarını kullanın arabanızı çıkarmayın diye
Şu saatte bundan iyi bişey duyamazdım heralde teşekkürler hocam (:
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler