• 25-01-2010, 22:00:33
    #1
    Merhaba arkadaşlar
    Otobüsler bu karda kışta çalışıyor mu Bahçeşehirden Bakırköye gitmem gerek yani gitmek zorundayım

    Yardımcı olursanız sevinirim...

    edit: yada metrobüsler..?
  • 25-01-2010, 23:12:34
    #2
    Tabi ki çalışıyor. Bas bas bağırıyorlar toplu ulaşım araçlarını kullanın arabanızı çıkarmayın diye :)
  • 26-01-2010, 00:28:25
    #3
    FeaЯ™ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi ki çalışıyor. Bas bas bağırıyorlar toplu ulaşım araçlarını kullanın arabanızı çıkarmayın diye
    Şu saatte bundan iyi bişey duyamazdım heralde teşekkürler hocam (: