Konu
YARDIM..! otobüsler bu karda çalışıyor mu..?
25-01-2010, 22:00:33
#1
utku1
Merhaba arkadaşlar
Otobüsler bu karda kışta çalışıyor mu Bahçeşehirden Bakırköye gitmem gerek
yani gitmek zorundayım
Yardımcı olursanız sevinirim...
edit: yada metrobüsler..?