• 20-01-2010, 11:31:42
    #1
    Aşağıda iphone sms sesi var. Telefonumda kullanıcam ama sadece 1 kere çalıyor. Ben arka arkaya 2 kere çalmasını istiyorum. Normalde bunu movie makerde çok basit yapabiliyoruz ama benim xpnin movie makeri bozulmuş. Ne atarsam atayım sınıf kaydedilmemiş diye hata veriyor.

    Neyse. Şu müziği arka arkaya 2 kere çalacak şekilde tek müzik haline getirebilirseniz sevinirim. Movie makerde arka arkaya atıp kaydetmeniz yeterli zaten.

    http://www.box.net/shared/pmlj0d2a1d
  • 20-01-2010, 11:39:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    akşam pm at halledelim
  • 20-01-2010, 11:55:33
    #3
    Akşama kadar unuturum ben Aklıma gelirse bakarız.
  • 20-01-2010, 12:15:49
    #4
    http://www.box.net/shared/k5avndf5p8

    buyur kardeş birleştirdim umarım olmuştur
  • 20-01-2010, 12:57:37
    #5
    Eyvallah. Oldu sağol.