Aşağıda iphone sms sesi var. Telefonumda kullanıcam ama sadece 1 kere çalıyor. Ben arka arkaya 2 kere çalmasını istiyorum. Normalde bunu movie makerde çok basit yapabiliyoruz ama benim xpnin movie makeri bozulmuş. Ne atarsam atayım sınıf kaydedilmemiş diye hata veriyor.
Neyse. Şu müziği arka arkaya 2 kere çalacak şekilde tek müzik haline getirebilirseniz sevinirim. Movie makerde arka arkaya atıp kaydetmeniz yeterli zaten.
http://www.box.net/shared/pmlj0d2a1d