• 20-01-2010, 01:40:43
    #10
    hermesyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepsiburada'dan 2 laptop aldım ve onlarca farklı ürün.
    sorun yaşamazsın orası ayrı da yalnız ben son 3 siparişimi iptal ettirdim malesef
    o kadar beğenmeme rağmen son aylarda biraz " cıvıklık " görüyorum.
    son 3 siparişimin hiç biri tamamlanamadı. hele 1 tanesi yılbaşı hediyeleri idi. 9 gün beklettiler, son gün" tedarik edemiyoruz " dediler..
    çok bozuldum açıkçası..o yüzden uzun bir süre alışveriş yapmayı düşünmüyorum ordan.
    anladım dostum aynısı benimde başıma geldi 3 ürün sipariş etmiştim 1 ini yolladılar diger 2 sini 15 gün bekledim tedarik sürecinde yazıyodu hep sonradan iptal ettirdim.
    bu laptopu almayı düşünüyorum birde aynı özelliklerde fakat 1 gb harici ekran kartı olan modeli var fiyatları 1500 ikisininde sizce toshibamı asus mu beyler?
  • 20-01-2010, 03:54:12
    #11
    http://www.sikayetvar.com/firma/f/549

    Şikayetler bakımından rekora gidiyor. http://www.sikayetvar.com/ Anasayfada en çok aranan kelimeler arasında uzun zamandır yerini koruyor.

    Ayrıca forumda da konular var:

    https://www.r10.net/sikayetim-var/498...rezilligi.html
    https://www.r10.net/sikayetim-var/519...-kadarmis.html

    Ayrıca google'da da hatırı sayılır şikayet konusu var. En basitinden:
    http://www.google.com.tr/search?q=he...ient=firefox-a
    http://www.google.com.tr/search?hl=t...meta=&aq=f&oq=
    .
    .
    .

    Benden çıktı olay. Ben yapmam gerekeni, uyarıyı yaptım.
  • 21-01-2010, 05:08:12
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Koca firmanın 3-5 tane çalışanı var sanırım. 15-20 günde tedarik edilen ürünün kargolanması bile 7 gün sürebilir. Kullanılmış ürün (doğru duydunuz, 2.el) arızalı ürün de yollarsınız arıza kaydını 15 günde alırlar. Sipariş iptalinde paranızı geri alabilirseniz sevinin derim. Güvenli mi güvenli ama iş ciddiyeti yok, sorumsuzluk had safada. Şu anda dahi bile bile sipariş verdim süper hızlı gönderideki ürün 10 gündür tedarikte, ama bu defa yeminim büyük bir daha asla. Browserımdan da engelleyeceğim siteyi, o kadar yani..
  • 22-01-2010, 04:35:32
    #13
    ucuzmuş ama param olsa ben de alırdım hemen.
  • 22-01-2010, 11:09:44
    #14
    http://www.sanalmarketim.com/ öneririm
  • 22-01-2010, 14:44:30
    #15
    Bence ucuz değil, diğer markalarda bu özellikler daha ucuza.
  • 24-01-2010, 18:57:01
    #16
    teşekkürler arkadaşlar yorumlarınız için vazgeçtim almıycam hepsiburada dan teknosadan alırım daha iyi hepsiburada çin mallarını yolluyormuş toshibanın öle duydum vazgeçtim
  • 26-01-2010, 00:35:57
    #17
    alacagım laptop bu arkadaşlar hepsiburada ve toshibadan vazgeçtim teknosa dan acer alıcam
    http://www.teknosa.com/Cultures/tr-T...og=_BILGISAYAR
  • 26-01-2010, 07:59:18
    #18
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hepsiburada'dan 23.01.2010 tarihinde 168 Ml Paslanmaz Çelik Kanyak Matarası siparişi verdim. 26.01.2010 yani bu gün kargoya verildi ve yola çıktı. Yarın sabah 07:00 - 10:00 arasında kargom gelir.

    Yılbaşı öncesi kargolara yetişemediler. Kendim bizzat canlı olarak tanık oldum. Yüzlerce kişi çalışıp 15 kamyon parketmiş, hepsine birden yükleme yapıyorlardı ama olmayınca olmuyor.