Koca firmanın 3-5 tane çalışanı var sanırım. 15-20 günde tedarik edilen ürünün kargolanması bile 7 gün sürebilir. Kullanılmış ürün (doğru duydunuz, 2.el) arızalı ürün de yollarsınız arıza kaydını 15 günde alırlar. Sipariş iptalinde paranızı geri alabilirseniz sevinin derim. Güvenli mi güvenli ama iş ciddiyeti yok, sorumsuzluk had safada. Şu anda dahi bile bile sipariş verdim süper hızlı gönderideki ürün 10 gündür tedarikte, ama bu defa yeminim büyük bir daha asla. Browserımdan da engelleyeceğim siteyi, o kadar yani..