hepsiburada'dan 2 laptop aldım ve onlarca farklı ürün.
sorun yaşamazsın orası ayrı da yalnız ben son 3 siparişimi iptal ettirdim malesef
o kadar beğenmeme rağmen son aylarda biraz " cıvıklık " görüyorum.
son 3 siparişimin hiç biri tamamlanamadı. hele 1 tanesi yılbaşı hediyeleri idi. 9 gün beklettiler, son gün" tedarik edemiyoruz " dediler..
çok bozuldum açıkçası..o yüzden uzun bir süre alışveriş yapmayı düşünmüyorum ordan.
anladım dostum aynısı benimde başıma geldi 3 ürün sipariş etmiştim 1 ini yolladılar diger 2 sini 15 gün bekledim tedarik sürecinde yazıyodu hep sonradan iptal ettirdim.
bu laptopu almayı düşünüyorum birde aynı özelliklerde fakat 1 gb harici ekran kartı olan modeli var fiyatları 1500 ikisininde sizce toshibamı asus mu beyler?