• 19-01-2010, 19:40:14
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar ATATÜRK'ümüze bu şekilde sevgimizi gösteremeyiz.. Bence ulu önderin böyle şeylere alet edilmeside doğru değil.O zaten dünyada 1 tek Türk kalmayana dek kalbimizde 1.

    Önemli olan Atatürkçülüğün gereklerini yerine getirip,bu düşünceleri yaşatmakta
  • 19-01-2010, 20:45:37
    #20
    bende oy kullandım...
  • 19-01-2010, 21:43:49
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Atatürk 10. arkadaşlar. Hadi 1. yapalım.
  • 19-01-2010, 21:48:30
    #22
    Bende oy verdim.
  • 19-01-2010, 21:49:13
    #23
    verdim..

    bence fatihede bir oy atmalıyız İstanbul:'da yaşıyorsak onun sayesinde..

    http://www.whopopular.com/Fatih-Sultan-Mehmed
  • 25-01-2010, 09:00:25
    #24
    oy oranlari dusmeye basladi arkadaslar, bir el atin hadi.
  • 25-01-2010, 10:42:55
    #25
    6. oldu 1. görmek güzel olur herkes katılsın.
  • 25-01-2010, 13:41:13
    #26
    Üyeliği durduruldu
    her saat başı veriliyor mu oy ???
  • 25-01-2010, 14:33:01
    #27
    Bende verdim ve paylaştım.