• 16-01-2010, 17:47:46
    #10
    Bende verdim oyumu.
  • 16-01-2010, 18:04:39
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Oy verdim ve sayfamda paylaştım
  • 16-01-2010, 18:10:58
    #12
    Ben de verdim.
  • 16-01-2010, 18:57:56
    #13
    Üyeliği durduruldu
    oy verdim bende facebookta çok adam yok ama yinede paylaştım
  • 17-01-2010, 13:33:10
    #14
    katılan arkadaşlara içten teşekkür ederim.

    konuyu yeni arkadaşların görmesi için yukarı taşıyorum, kusura bakmayın.
  • 17-01-2010, 13:41:08
    #15
    Üyeliği durduruldu
    her saat başı verelim
  • 17-01-2010, 13:50:43
    #16
    Alperbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    world 17 turkey 1

    ha gayret
    zaten günde 2 binin üzerinde oy alan bir başka devlet adamı daha yok. Yakındır zirve.
  • 17-01-2010, 13:55:15
    #17
    bende oy verdim.
  • 17-01-2010, 13:59:41
    #18
    Verdim bende ..