• 14-01-2010, 18:48:34
    #10
    Bayrampaşa'da Adapark var , hem gez toz nargile yemek felan , hemde istediğin kadar lunapark keyfi yaşa. Forumistanbul'dan 100metre kadar yukarda olması laızm . Lunapark deyince aklıma ilk Adapark geliyor çünkü. (Ata binme felan da var .)
  • 14-01-2010, 19:15:55
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yildizturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayrampaşa'da Adapark var , hem gez toz nargile yemek felan , hemde istediğin kadar lunapark keyfi yaşa. Forumistanbul'dan 100metre kadar yukarda olması laızm . Lunapark deyince aklıma ilk Adapark geliyor çünkü. (Ata binme felan da var .)
    Biriside attan düşmüştü dimi Oktay'ım
  • 14-01-2010, 19:17:28
    #12
    WebShare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biriside attan düşmüştü dimi Oktay'ım
    Hemde naısl birisi , ülkeyi tamamen ilgilendiren birisi
  • 14-01-2010, 22:48:20
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Yildizturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemde naısl birisi , ülkeyi tamamen ilgilendiren birisi

    ahh ahh o atı bir bulabilsem gözlerinden öpecem
  • 15-01-2010, 09:08:30
    #14
    Üyeliği durduruldu
    jeton fiyatlarından haberi olan varmı cevahir de ?
  • 15-01-2010, 09:45:56
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Cevahir cebinizi yakar feshaneye gidin
  • 15-01-2010, 10:28:21
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    jeton fiyatlarından haberi olan varmı cevahir de ?
    6 TLden başlıyor Jeton yok kredi var sana kart veriyorlar onun içini dolduruyorsun binecegin makinelerin yanında yazar işte bu 4 kredi vs felan . 4 kredi 4 TL . Bayaa kazık durumun iyiyse git bence eğlenceli yer .
  • 15-01-2010, 10:33:33
    #17
    Üyeliği durduruldu
    o kadar kazıksa gitmem yaf