Bayrampaşa'da Adapark var , hem gez toz nargile yemek felan , hemde istediğin kadar lunapark keyfi yaşa. Forumistanbul'dan 100metre kadar yukarda olması laızm . Lunapark deyince aklıma ilk Adapark geliyor çünkü. (Ata binme felan da var .)