• 10-01-2010, 21:04:51
    #1
    İnce İnce Yasemincedeki Şarkı "Hey Bebek "
    Arkadaşlar Bu şarkıyı arıyorum ancak bir türlü bulamadım ritmi müthiş hoşuma gitti bileniniz varsa bilgilendirin ya
  • 10-01-2010, 21:11:03
    #2
    hocam nerden aklına geldi yav yoksa yenidenmi çekiliyorda benim haberim yok benim bildiğim eski bir bölümdeydi o şarkı sanırım
  • 10-01-2010, 21:12:27
    #3
    asksizajan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam nerden aklına geldi yav yoksa yenidenmi çekiliyorda benim haberim yok benim bildiğim eski bir bölümdeydi o şarkı sanırım
    yok hocam ya yılbaşı özel bölümündeydi ritmi çok güzeldi
  • 10-01-2010, 21:31:08
    #4
    FlexMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam ya yılbaşı özel bölümündeydi ritmi çok güzeldi
    pardon hocam yılbaşında kös kös tek kalınca tv ve pc bile açmamıştım kusra kalma siz ince ince yasamince deyince aklım eski oynadığı yıllara gitti

    az önce netten baktım bazı yerlerine yılbaşı programına valla eminim sizde düşünmüşsünüzdür arada konuşmalar olmasa keser biçer mp3 yapardık ama olmuyo malesef inşallah bulursunuz diyelim

    neyse ben yinede keseyim bakalım ortaya bişeyler çıkarsa upload ederim ssenin için
  • 10-01-2010, 21:37:30
    #5
    asksizajan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pardon hocam yılbaşında kös kös tek kalınca tv ve pc bile açmamıştım kusra kalma siz ince ince yasamince deyince aklım eski oynadığı yıllara gitti

    az önce netten baktım bazı yerlerine yılbaşı programına valla eminim sizde düşünmüşsünüzdür arada konuşmalar olmasa keser biçer mp3 yapardık ama olmuyo malesef inşallah bulursunuz diyelim
    evet düşünmüştüm ama arada konuşmalar var
    Neyse youtube dan dinleriz artık
  • 10-01-2010, 22:56:59
    #6
    benimde dilime dolandı bulamadım bulursan yolla (:
    hey bebek durma öyle yaklaş bana falan diyordu ama xD
  • 10-01-2010, 23:01:09
    #7
    CLass16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde dilime dolandı bulamadım bulursan yolla (:
    hey bebek durma öyle yaklaş bana falan diyordu ama xD
    süperdi ya
  • 10-01-2010, 23:18:30
    #8
    Herkes arıyor ama nette o bölümden veya şarkıdan iz bile yok, tarih oldu sanırım dilime dolandı ama bulamadım bende
  • 11-01-2010, 00:06:01
    #9
    alın sayın arkadşlar programlarla konusma ayarları yakın olduğu için net kesip kayıt edilemediği için programdan micle kayıt edip 1,5 dklık mp3 oluşturdum umarım yeterli düzeyde olmuştur en azından o şarkının konuşmalarla kesilmeyen yerlerinden guzel bir denem çıktı taktir sizin ben bukadar yapabildim

    http://rapidshare.com/files/333368582/hey_bebek.mp3