yok hocam ya yılbaşı özel bölümündeydi ritmi çok güzeldi
pardon hocam yılbaşında kös kös tek kalınca tv ve pc bile açmamıştım kusra kalma siz ince ince yasamince deyince aklım eski oynadığı yıllara gitti
az önce netten baktım bazı yerlerine yılbaşı programına valla eminim sizde düşünmüşsünüzdür arada konuşmalar olmasa keser biçer mp3 yapardık ama olmuyo malesef inşallah bulursunuz diyelim
neyse ben yinede keseyim bakalım ortaya bişeyler çıkarsa upload ederim ssenin için