asksizajan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam nerden aklına geldi yav yoksa yenidenmi çekiliyorda benim haberim yok benim bildiğim eski bir bölümdeydi o şarkı sanırım
yok hocam ya yılbaşı özel bölümündeydi ritmi çok güzeldi