• 08-01-2010, 15:32:51
    #1
    Merhaba, annemin adına bir hesap var.(Ben kullanıyorum) Bu hesapta 1-2 senedir para yoktu. Sonradan 25 lira para çekmişler. BSDM (tam hatırlayamadım) gibi aylık yıllık ücret.

    Öğrenci belgemle gitsem öğrenci hesabı yaptırabilir miyim?
    Öğrenci hesabından da keserler mi bsdm ücreti?
  • 08-01-2010, 15:38:19
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Öğrenci belgeni götürdüğün an paranı iader ederler ve bu sene içinde hesap işletim ücreti almazlar

    Tabi hesabın senin üstüne olması lazım ..
  • 08-01-2010, 15:39:27
    #3
    Hesap annenizin üstüne ise götüreceğiniz öğrenci belgeside onun üstüne olmalı aksi takdirde iade edeceklerini sanmıyorum..