Merhaba, annemin adına bir hesap var.(Ben kullanıyorum) Bu hesapta 1-2 senedir para yoktu. Sonradan 25 lira para çekmişler. BSDM (tam hatırlayamadım) gibi aylık yıllık ücret.
Öğrenci belgemle gitsem öğrenci hesabı yaptırabilir miyim?
Öğrenci hesabından da keserler mi bsdm ücreti?