• 07-01-2010, 21:00:50
    #1
    Merhaba arkadaşlar ..

    Biliyorsunuz sevgililer günü yaklaşıyor..Bügüne dair güzel bir fikri olan varmı..

    Bu fikir ne anlamda derseniz .?

    Hediye olabilir & Süpriz olabilir değişik şeyler yani :S


    Lütfen daha çok falan diyerekten yorum yapmayınız.. Uzun bir süre var değişik fikirler ortaya çıkabilir..
  • 07-01-2010, 21:05:59
    #2
    Bence sevgilinin ihtiyacı olduğu yada sürekli kullanabileceği birşey gözlemle al.
    Eski kız arkadaşım geçen sene üşüdüğünü söylüyordu mesela Şunu aldım. Bu sene ayrıldık hala giyiyormuş mesajlarını alıyorum
  • 07-01-2010, 21:07:58
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 hafta önce problem çıkartıp ayrılmak Hem bu şekilde ne bütçen sarsılır ne de beynin
    (Şaka)
  • 07-01-2010, 21:13:20
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bu sene de manitasız takılacağız desenize alıştık artık bu duruma sevgilisi olan düşünsün.
  • 07-01-2010, 21:16:35
    #5
    vLkn448 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 hafta önce problem çıkartıp ayrılmak Hem bu şekilde ne bütçen sarsılır ne de beynin
    (Şaka)
    13 Şubat da ayrılacan 15 Şubat da barışacan :
  • 07-01-2010, 21:18:59
    #6
    Çıkma yoldönümümü bu güne denk getirdim, tek taşla çift kuş vuruyorum
    Güzel fikirler çıkarsa değerlendiririz =)
  • 07-01-2010, 23:11:41
    #7
    Arkadaşlar ben büyük bir sünger bob oyuncağı almayı düşünüyorum...

    Veya büyük bir seni seviyorum yazılı kalpli yastıkda olabilir...

    ...
  • 08-01-2010, 13:42:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    vLkn448 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 hafta önce problem çıkartıp ayrılmak Hem bu şekilde ne bütçen sarsılır ne de beynin
    (Şaka)

    Süper en Mantıklısı bu
  • 08-01-2010, 15:57:58
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Uzaktaysa ne yapıcaz