• 08-01-2010, 17:39:20
    #10
    SisteM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzaktaysa ne yapıcaz
    Yanına Gitmek ile en büyük hediyeyi vermiş olursun o zaman
  • 08-01-2010, 17:41:46
    #11
    Üyeliği durduruldu
    yok kardeşim yok sevgilimiz yok ?
  • 09-01-2010, 09:45:59
    #12
    Benim Düşündüğüm hediye ikimizin fotoğrafını çekip bunu kara kalem olarak çizdirmek
  • 09-01-2010, 10:28:26
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Yeehee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok kardeşim yok sevgilimiz yok ?
    Sağ elimize hediye alıcaz artık biz
  • 09-01-2010, 10:34:36
    #14
    QmerDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağ elimize hediye alıcaz artık biz
    Sol el görmesin ? Yoksa solla alıp , sağamı vereceğiz ? Bu sefer sol el sağ ele aldığı için karşılık beklemez mi ?
  • 13-01-2010, 13:36:30
    #15
    Yokmu başka fikri olan