Merhaba
2008-2009 öğretim yılı içerisinde Trabzon/Vakfıkebir meslek yüksek okulunda okumaktaydım, ikinci dönemde valizimide kapıp memleketime dönüş yaptımm, kayıdımıda dondurmadım yada sildirmedim, ikinci sınıfa geçiş yaptığımda ise harç parasını yatırmadığımdan doğal olarak derslere giremiyorum bu yıl ise ( 2010 ) YGS sınavlarına girmeyi düşünüyorum ama sınava girmeden öncede KTÜ'deki ilişkilerimin kesilmesi gerektiğinide biliyorum bu yüzden kaydımı aldırmak istiyorum, bunun için ne yapabilirim ? Öğrenci İşleri Daire Başkanlığınıza bir dilekçemi vermeliyim yada ne yapmalıyım ? kaydımı sildirmem için ? bu konuda beni bilgilendirebilir misiniz ?
KTÜ'de Kayıt Aldırmak / Sildirmek, Bakar mısınız ?
2
●4.242
- 07-01-2010, 16:50:29İşin temizi bence KTÜ'nün resmi sitesinden öğrenci işleri araman olacaktır diğer türlü mevcut dönemini dondurmak istiyorsan onların ders sayısına göre dondurma süresi aralıkları olması gerek ki ygs yapmak için ise zayıfının olmaması lazım heleki sen hiç gitmediysen burada bir sınıf tekrarı söz konusudur otomatikman yarım dönem ya da 1 dönem okulun uzamıştır bunun en temiz şekilde bilgisini KTÜ verecektir.