Merhaba

2008-2009 öğretim yılı içerisinde Trabzon/Vakfıkebir meslek yüksek okulunda okumaktaydım, ikinci dönemde valizimide kapıp memleketime dönüş yaptımm, kayıdımıda dondurmadım yada sildirmedim, ikinci sınıfa geçiş yaptığımda ise harç parasını yatırmadığımdan doğal olarak derslere giremiyorum bu yıl ise ( 2010 ) YGS sınavlarına girmeyi düşünüyorum ama sınava girmeden öncede KTÜ'deki ilişkilerimin kesilmesi gerektiğinide biliyorum bu yüzden kaydımı aldırmak istiyorum, bunun için ne yapabilirim ? Öğrenci İşleri Daire Başkanlığınıza bir dilekçemi vermeliyim yada ne yapmalıyım ? kaydımı sildirmem için ? bu konuda beni bilgilendirebilir misiniz ?