Havalar çok güzel gidiyor kış gelmiyecekmi - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Havalar çok güzel gidiyor kış gelmiyecekmi
22
●
1.091
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Havalar çok güzel gidiyor kış gelmiyecekmi
1
2
3
01-01-2010, 21:45:31
#19
Yeehee
Üyeliği durduruldu
ayın 23 üne kadar kar yağmasın. sonra yağsın. çünkü ehliyet alanlar için direksiyon sınavı var
01-01-2010, 22:03:55
#20
GuNGoRv
bırak güzel olsun izmir güzel hava güzel kızlar güzel daha ne olsun
01-01-2010, 22:34:56
#21
cimbom05
Üyeliği durduruldu
Buralar normal hatta hasta bile oldum ben
02-01-2010, 09:42:43
#22
NeFR3T
Üyeliği durduruldu
Yozgat süper bu aralar ama biraz rüzgar var 2gündür.
hastalığı atlattık
kış gelsin artık
02-01-2010, 11:33:26
#23
Haci_Murtaza
Üyeliği durduruldu
Allahın işine karısılmaz
Hava sıcak ama asırı rüzgar var burda
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler