• 01-01-2010, 21:45:31
    #19
    Üyeliği durduruldu
    ayın 23 üne kadar kar yağmasın. sonra yağsın. çünkü ehliyet alanlar için direksiyon sınavı var
  • 01-01-2010, 22:03:55
    #20
    bırak güzel olsun izmir güzel hava güzel kızlar güzel daha ne olsun
  • 01-01-2010, 22:34:56
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Buralar normal hatta hasta bile oldum ben
  • 02-01-2010, 09:42:43
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Yozgat süper bu aralar ama biraz rüzgar var 2gündür.

    hastalığı atlattık kış gelsin artık
  • 02-01-2010, 11:33:26
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Allahın işine karısılmaz Hava sıcak ama asırı rüzgar var burda