Konu
Havalar çok güzel gidiyor kış gelmiyecekmi
02-01-2010, 09:42:43
#22
NeFR3T
Üyeliği durduruldu
Yozgat süper bu aralar ama biraz rüzgar var 2gündür.
hastalığı atlattık
kış gelsin artık