R10 seni çok seviyom her zaman arkandayim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 seni çok seviyom her zaman arkandayim
5
●
420
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 seni çok seviyom her zaman arkandayim
01-01-2010, 03:36:20
#1
Calibr3
Üyeliği durduruldu
edit
01-01-2010, 03:39:03
#2
DarksPrince
Asıl üyeliğin ile yazmaya çekindiğin şeyleri neden farklı üyelikle yazıyorsun kafası kıyak arkadaşım
01-01-2010, 06:11:26
#3
deli dana
biz de r10 olarak senin arkandayız. mukayyet ol kendine.
01-01-2010, 06:29:08
#4
Red
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bkz. Şekil 1.a
Misafire umduğunu değil bulduğunu yedirtme stratejisi
01-01-2010, 10:57:55
#5
Dakota
Üyeliği durduruldu
gece nette değildim allahtan o kafayla 1 ay ban yerdim
ne bakıon kavgası cıkartıp
01-01-2010, 11:01:34
#6
Calibr3
Üyeliği durduruldu
deli dana adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
biz de r10 olarak senin arkandayız. Mukayyet ol kendine.
what ?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler