Konu
R10 seni çok seviyom her zaman arkandayim
01-01-2010, 03:39:03
#2
DarksPrince
Asıl üyeliğin ile yazmaya çekindiğin şeyleri neden farklı üyelikle yazıyorsun kafası kıyak arkadaşım