• 31-12-2009, 20:59:25
    #1
    Evet forumda elektrik-elektronik mühendisi olan veya üniversitede elektrik-elektronik mühendisliği bölümünde okuyan arkadaş varmı.
  • 31-12-2009, 22:41:25
    #2
    Fizik müh olur mu Aynı dersleri alıyoruz
  • 31-12-2009, 23:10:26
    #3
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fizik müh olur mu Aynı dersleri alıyoruz
    siz hangi dersleri görüyorsunuz?

    elektronik, programlama dersleri varmı sizdede.
  • 31-12-2009, 23:42:25
    #4
    teknoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz hangi dersleri görüyorsunuz?

    elektronik, programlama dersleri varmı sizdede.
    ben daha 1 deyim..Programlama 2.sınıfta var..C++ olması gerekiyor..Elektronikte sanırsam ya 2.dönem yada 2.sınıfta olması gerekli..Çoğu derslerimiz ortak..
  • 31-12-2009, 23:47:04
    #5
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben daha 1 deyim..Programlama 2.sınıfta var..C++ olması gerekiyor..Elektronikte sanırsam ya 2.dönem yada 2.sınıfta olması gerekli..Çoğu derslerimiz ortak..
    Bende 1. sınıfım. Biz 1. dönem başladık programlamaya. Bu dönem Matlab programlama dilini öğrendik. 2. dönemde c++ programlama dilini öğrenmeye başlayacağız.

    Elektrik-elektronik mühendisliği okuyan arkadaş olsaydı soracağım bikaç soru olucaktı. Forumda tek elektrik-elektronik mühendisliğini okuyan kişi benim galiba
  • 31-12-2009, 23:51:35
    #6
    teknoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 1. sınıfım. Biz 1. dönem başladık programlamaya. Bu dönem Matlab programlama dilini öğrendik. 2. dönemde c++ programlama dilini öğrenmeye başlayacağız.

    Elektrik-elektronik mühendisliği okuyan arkadaş olsaydı soracağım bikaç soru olucaktı. Forumda tek elektrik-elektronik mühendisliğini okuyan kişi benim galiba
    Hangi üniv?

    Biz de elkt-elektroniklerle aynı derslere giriyoruz..Zaten tüm mühendisliklerde 2.sınıfta çoğu ders ortaktır..Teknik çizim,matematik,kimya ve diğer dersler ortak..Sanırsam bizde tek fizikler farklı..

    Ayrıca benim bildiğim matlab ı ilk sınıfta verilmemesi gerek ama sizin üni farklı sanırsam c++'ı ilk almanız gerekiyor
  • 31-12-2009, 23:55:16
    #7
    Matlab da komutlar C 'ye benzediği için hoca ilk Matlabı gösterdi. Böylece 2. dönem C programlama dilini daha rahat öğrenirsiniz dedi. Matlab ile ilgili proje ödevlerine ve matlab hesaplarını 2. sınıfta kullanacakmışız.

    Pamukkale üniversitesi