Elektrik-Elektronik Mühendisi Arkadaş Varmı?
6
●490
- 31-12-2009, 23:10:26siz hangi dersleri görüyorsunuz?anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elektronik, programlama dersleri varmı sizdede. - 31-12-2009, 23:42:25ben daha 1 deyim..Programlama 2.sınıfta var..C++ olması gerekiyor..Elektronikte sanırsam ya 2.dönem yada 2.sınıfta olması gerekli..Çoğu derslerimiz ortak..teknoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-12-2009, 23:47:04Bende 1. sınıfım. Biz 1. dönem başladık programlamaya. Bu dönem Matlab programlama dilini öğrendik. 2. dönemde c++ programlama dilini öğrenmeye başlayacağız.anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elektrik-elektronik mühendisliği okuyan arkadaş olsaydı soracağım bikaç soru olucaktı. Forumda tek elektrik-elektronik mühendisliğini okuyan kişi benim galiba
- 31-12-2009, 23:51:35Hangi üniv?teknoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz de elkt-elektroniklerle aynı derslere giriyoruz..Zaten tüm mühendisliklerde 2.sınıfta çoğu ders ortaktır..Teknik çizim,matematik,kimya ve diğer dersler ortak..Sanırsam bizde tek fizikler farklı..
Ayrıca benim bildiğim matlab ı ilk sınıfta verilmemesi gerek ama sizin üni farklı sanırsam
c++'ı ilk almanız gerekiyor
Aynı dersleri alıyoruz