Konu
Elektrik-Elektronik Mühendisi Arkadaş Varmı?
31-12-2009, 23:42:25
#4
anarschi
teknoman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
siz hangi dersleri görüyorsunuz?
elektronik, programlama dersleri varmı sizdede.
ben daha 1 deyim..Programlama 2.sınıfta var..C++ olması gerekiyor..Elektronikte sanırsam ya 2.dönem yada 2.sınıfta olması gerekli..Çoğu derslerimiz ortak..