teknoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz hangi dersleri görüyorsunuz?

elektronik, programlama dersleri varmı sizdede.
ben daha 1 deyim..Programlama 2.sınıfta var..C++ olması gerekiyor..Elektronikte sanırsam ya 2.dönem yada 2.sınıfta olması gerekli..Çoğu derslerimiz ortak..