• 31-12-2009, 19:44:54
    #1
    100. Mesajım 2009 un Son Gününde

    Konuyu nereye açacam bilemedim. Hatam varsa affola.. Nice Forumlaraa
  • 31-12-2009, 19:45:31
    #2
    Alıntı
    2009 un Son Yılında
    gününde de sen şuna .
  • 31-12-2009, 19:47:41
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    her 100. mesajında konu açarsan işimiz iş.
  • 31-12-2009, 19:55:40
    #4
    Alıntı
    2009 un Son Yılında
    Arkadaş çok heyecan yapmış 100.mesajda
  • 31-12-2009, 20:04:14
    #5
    benim kaçıncı baksana bi?
  • 31-12-2009, 20:05:04
    #6
    100 ü geçmesin diye cevapta yazmaz şimdi
  • 31-12-2009, 20:10:40
    #7
    benimde 2010 olmştu 2-3 tane mesaj sileyimde 2010 ile gireyim 2010 a
  • 31-12-2009, 20:19:08
    #8
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde 2010 olmştu 2-3 tane mesaj sileyimde 2010 ile gireyim 2010 a
    güzel denk gelmiş
  • 31-12-2009, 20:30:48
    #9
    Pardon yaw 2009 un son yılında yazmışım heyecandan modlar düzeltirse sevinirim