• 31-12-2009, 20:53:39
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    modlar satış konularını bile editlemiyor.Senin konunlamı uğraşacaklar
  • 31-12-2009, 21:01:53
    #11
    Tebrikler.Başarılarınızın devamını dilerim.
  • 31-12-2009, 21:55:16
    #12
    Evet büyük bir başarı . Tebrik ederim sizi
  • 31-12-2009, 22:48:53
    #13
    vayy be büyük başarı seni mod yapmak lazım şimdi.
  • 31-12-2009, 22:59:17
    #14
    sana hayali ban attım
  • 31-12-2009, 23:12:34
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Cyrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim kaçıncı baksana bi?
    3,, 5 mesajın var seninde