• 27-12-2009, 01:55:35
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Abi süpersin ya
  • 27-12-2009, 04:16:06
    #11
    evet adli tıpa gitmek iyi oluyor ama artık sanırım şu yeni yasa tasarısı ile geçen her saat bilmem kaç promilli alkollu sayılacaktı galiba...
  • 27-12-2009, 04:44:56
    #12
    Üyeliği durduruldu

    http://www.youtube.com/watch?v=yLurW...layer_embedded
  • 27-12-2009, 04:47:21
    #13
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ankarada tanıdıklarım var derim yakalanınca
  • 27-12-2009, 11:28:40
    #14
    Üyeliği durduruldu
    1. yakalanmada 6 ay ehliyetin alınır.
    2. yakalanmada 2 yıl ehliyetin alınır.
    3. yakalanmada 5 yıl ehliyetin alınır.
    0.50 promili geçmeyecek. sanırım 1 bardak rakı ve şarap 0.50 i geçmiyor.
  • 27-12-2009, 13:33:47
    #15
    konunun yeri gelmişken bende hemen 1-2 taktik veriyim malum trakyalıyız alkol konusunda biraz fazla tüketim söz konusu

    örneğin daha yeni içtiniz ve direk çevirmeye girdiniz size üfletmek istiyorlar. 20-30dk ağız alkolüm var bahanesiyle üflemeyebilirsiniz. bu süreçte nane sakızı limon maydonoz tarzında besinler bulabilirsiniz ve ayrıca bol su tüketiniz. bu test şahsımca değilde samimi bir arkadaşım tarafından denenmiştir alkolmetreden yırtılmıştır ancak polisler inanmayıp kan testine götürünce orda patlamıştır yinede iyi bir taktik aklınızda bulunsun.