Konu
Alkollü Araç Kullanırken Yakalanırsanız
27-12-2009, 04:16:06
#11
teknoali
evet adli tıpa gitmek iyi oluyor ama artık sanırım şu yeni yasa tasarısı ile geçen her saat bilmem kaç promilli alkollu sayılacaktı galiba...