• 24-12-2009, 23:12:33
    #19
    Üyeliği durduruldu
    bu 2000$ herşey içindemi masraflar flan öyle ise bende biriktirmeye başlayım
  • 24-12-2009, 23:16:36
    #20
    Senelik 2000$'ı geçmiyorsa bedava denir ama romanya 2. hatta 3.sınıf bir ülke sayılır benim gözümde ordan alınan diplomanın öğrenilen bilginin ne kadar değerli olduğunu araştırmak gerekir. En basit örnek Viyana üniversitesidir Avusturya'da ve ilk 500 üniversite içerinde 90. sırada ama ODTÜ 428. sıradadır ve Viyana üniversitesine girmek odtüye göre çook daha kolaydır. İyi araştırın derim tek sorun fiyat olmasın çalışır onu bile halledersiniz
  • 24-12-2009, 23:21:45
    #21
    SHD
    Üyeliği durduruldu
    Amerika diyenler olmuş fakat (güvenilir kaynak ) yıllık ortalama en düşük 8,280 $ en yüksek 25,000 kadar çıkabilmekte
  • 25-12-2009, 02:20:10
    #22
    ben arkadaslara soruyorum eğitim nasıl diye avrupa standartlarına getirmişler dersler baya zormuş neyse seneye gidince görücem bende bu arada 1 sene dil eğitimi veriyorlarmış
  • 26-12-2009, 04:17:57
    #23
    was
    Üyeliği durduruldu
    Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senelik 2000$'ı geçmiyorsa bedava denir ama romanya 2. hatta 3.sınıf bir ülke sayılır benim gözümde ordan alınan diplomanın öğrenilen bilginin ne kadar değerli olduğunu araştırmak gerekir. En basit örnek Viyana üniversitesidir Avusturya'da ve ilk 500 üniversite içerinde 90. sırada ama ODTÜ 428. sıradadır ve Viyana üniversitesine girmek odtüye göre çook daha kolaydır. İyi araştırın derim tek sorun fiyat olmasın çalışır onu bile halledersiniz
    Cem ilk 500 sıralaması neye göre? webometrics'e göre mi? Viyana üniversitesi kafama yattı gibi.
  • 26-12-2009, 04:20:16
    #24
    kardeş gitmeni tavsiye etmem.daha Türkçe dersleri zor geçiyorken orda aldığın dil eğitimiyle dersleri nasıl geçeceksin?ayrıca denklik sorunuda var biliyorsundur.
  • 26-12-2009, 10:01:48
    #25
    Arkadaşlar ilk 500 sıralamasına kesinlikle inanmayın. Azerbaycandan da 2 üniversite ilk 500 de ve ben bu üniversitelerin kesinlikle bu listeye giremeyeceğine eminim.
    Ayrıca orda 5 yıl okuyunca vatandaşlık hakkı verilmez sanırım. İşçi vizesiyle felan kalırsan verirler sanırım.
  • 26-12-2009, 10:15:01
    #26
    Üyeliği durduruldu
    sogukkanli56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ilk 500 sıralamasına kesinlikle inanmayın. Azerbaycandan da 2 üniversite ilk 500 de ve ben bu üniversitelerin kesinlikle bu listeye giremeyeceğine eminim.
    Ayrıca orda 5 yıl okuyunca vatandaşlık hakkı verilmez sanırım. İşçi vizesiyle felan kalırsan verirler sanırım.
    hocam araştırmalarıma göre, türkiyeyle denklik kağıdı var romanyanın ama azerbaycanı bilmiyorum fiyat en yüksek 3200 $ oda tıp ilk sene 2800 $ ödüyorsun hazırlık okudugun için diğer seneler hangi bölüme gidiyorsan o bölümün ücreti ne kadarsa onun ücretini ödüyorsun tıp okuyan arkadaşlar 2.senesinde hastanelerde görev alıyormuş bildiğim kadarıyla arkadaş dün geldi. Romanyada bütün sorularıma cevap verdi sağolsun

    5 sene o ülkede kaldığından dolayı sana devlet vatandaşlık hakkı tanıyormuş vatandaşlık hakkı tanıdığı için avrupa birliğine bağlı bütün ülkelere gidebiliyorsun elindeki diplomanla istediğin avrupa ülkesinde iş bulma imkanı sağlıyormuş.
  • 26-12-2009, 14:55:34
    #27
    was adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cem ilk 500 sıralaması neye göre? webometrics'e göre mi? Viyana üniversitesi kafama yattı gibi.
    Valla hangi sistem yapıyor bilmiyorum çok kriteri olduğu söyleniyor ve kaldıki viyana üniversitesi çok köklü bir üniversiteymiş. Ben Amerika yerine orayı düşünmeye başladım şimdiden en azından yakın ve Amerika'ya göre çokdaha ucuza mal edebilirim.