Senelik 2000$'ı geçmiyorsa bedava denir ama romanya 2. hatta 3.sınıf bir ülke sayılır benim gözümde ordan alınan diplomanın öğrenilen bilginin ne kadar değerli olduğunu araştırmak gerekir. En basit örnek Viyana üniversitesidir Avusturya'da ve ilk 500 üniversite içerinde 90. sırada ama ODTÜ 428. sıradadır ve Viyana üniversitesine girmek odtüye göre çook daha kolaydır. İyi araştırın derim tek sorun fiyat olmasın çalışır onu bile halledersiniz
Cem ilk 500 sıralaması neye göre? webometrics'e göre mi? Viyana üniversitesi kafama yattı gibi.