• 20-12-2009, 17:34:59
    #1
    Merhabalar,
    Ben Makina bölümü CNC dalı okuyom CAD olayım kendi çapımda çok iyi CAM yeni yeni görüyom ama oda güzel simdi CAM okumak için imalat okıyacam CAD için resamlık sanırım cizin işte benim CAD 2 ve 3 Boyutlu AutoCad ve SolidWorks çok iyi CAM mastercam ama mastercam freze filan cizimim iyi CNC tezgahlarında Fanuc G91e göre iyi torna çalışmam güzel freze G91 işe iyi ben simdi hangi bölümü okumalıyım fabrikada cnc kafama girdi Harran ünv. git dedi zorlanmazsın kolay hem çok kişi gitmedi için pek puan istemez.
    Simdi ben CAM mi CAD mi hangisi olmalıyım hem CAM hem CAD olabilirmiyim?
  • 04-01-2010, 23:05:06
    #2
    tabiki cam okumalısın,artık sokaktaki simitçi bıle çizim yapıyor neredeyse,bıkere autocad ı unut onunla işin olmaz zaten,sana lazım olan,solıdworks,mastercam,bulabılıyorsan nx takım yollarını(cam)öğrenmeye calıs..
  • 05-01-2010, 19:11:38
    #3
    zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabiki cam okumalısın,artık sokaktaki simitçi bıle çizim yapıyor neredeyse,bıkere autocad ı unut onunla işin olmaz zaten,sana lazım olan,solıdworks,mastercam,bulabılıyorsan nx takım yollarını(cam)öğrenmeye calıs..
    Peki bu ünv. için hangi bölümü seçeyim cam için imalat seçmem mi gerek?