zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tabiki cam okumalısın,artık sokaktaki simitçi bıle çizim yapıyor neredeyse,bıkere autocad ı unut onunla işin olmaz zaten,sana lazım olan,solıdworks,mastercam,bulabılıyorsan nx takım yollarını(cam)öğrenmeye calıs..
Peki bu ünv. için hangi bölümü seçeyim cam için imalat seçmem mi gerek?