Arkadaşlar bugün rt-205 model modem aldık kurulumu yaptık kabloluda çalışıyor ama kablosuzda modeme şifre koyun diyor giriş şifresi değil başkalarının bağlanmaması için şifre ne yapmalıyız ?
wirelesse şifre koyarsan o sorun düzelir dostum yani ipden giriş yapamıyorsun anladığım kadariyla modeme wireless aracılığı ile kablo ile halledicen o durumu sonra istediğin gibi girersin geçen banada oldu kırıyodum sinirden