• 16-12-2009, 20:57:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bugün rt-205 model modem aldık kurulumu yaptık kabloluda çalışıyor ama kablosuzda modeme şifre koyun diyor giriş şifresi değil başkalarının bağlanmaması için şifre ne yapmalıyız ?
  • 16-12-2009, 22:32:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bende airties rt-205 kullanıorum sana modem geldiğin bir cd ile birlikte gelmesi gerek o cd yi yükle ordan şifre koy
  • 16-12-2009, 22:39:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    wirelesse şifre koyarsan o sorun düzelir dostum yani ipden giriş yapamıyorsun anladığım kadariyla modeme wireless aracılığı ile kablo ile halledicen o durumu sonra istediğin gibi girersin geçen banada oldu kırıyodum sinirden