wirelesse şifre koyarsan o sorun düzelir dostum yani ipden giriş yapamıyorsun anladığım kadariyla modeme wireless aracılığı ile kablo ile halledicen o durumu sonra istediğin gibi girersin geçen banada oldu kırıyodum sinirden