VPS aldım ama bi sorun var galiba - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
VPS aldım ama bi sorun var galiba
1
●
311
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
VPS aldım ama bi sorun var galiba
15-12-2009, 18:10:46
#1
SonicMW2
Arkadaşlar vps aldım ben ama opensuse 11.1 yüklemişler.Ben 11.0 yükleteceğimi bilmiyodum.11.1 ile yast sorunluymuş.Şimdide yast ı açamıyorum.Bu konudan anlayan yardımcı olabilecek varmı
15-12-2009, 19:52:28
#2
bycapslock
Hocam VPS aldığınız firmaya danışsanız daha iyi olur..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler