• 15-12-2009, 18:10:46
    #1
    Arkadaşlar vps aldım ben ama opensuse 11.1 yüklemişler.Ben 11.0 yükleteceğimi bilmiyodum.11.1 ile yast sorunluymuş.Şimdide yast ı açamıyorum.Bu konudan anlayan yardımcı olabilecek varmı
  • 15-12-2009, 19:52:28
    #2
    Hocam VPS aldığınız firmaya danışsanız daha iyi olur..