Konu
VPS aldım ama bi sorun var galiba
15-12-2009, 18:10:46
#1
SonicMW2
Arkadaşlar vps aldım ben ama opensuse 11.1 yüklemişler.Ben 11.0 yükleteceğimi bilmiyodum.11.1 ile yast sorunluymuş.Şimdide yast ı açamıyorum.Bu konudan anlayan yardımcı olabilecek varmı