Arkadaşlar vps aldım ben ama opensuse 11.1 yüklemişler.Ben 11.0 yükleteceğimi bilmiyodum.11.1 ile yast sorunluymuş.Şimdide yast ı açamıyorum.Bu konudan anlayan yardımcı olabilecek varmı