• 30-11-2009, 23:35:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,
    R10 Yılbaşı 2010 Piyangosu ne zaman yapılacak acaba
    Beklemedeyim
  • 30-11-2009, 23:36:33
    #2
    Yapılmayacak ****** bir konuyu kapattı hatta bakarsan arka sayfalarda vardır.
  • 30-11-2009, 23:39:28
    #3
    ******'nun mesajını aynen kopyalıyorum ;

    '' R10 da çekiliş yapılmaması gerektiğini Serdal'ın da dediği gibi bir önceki çekilişte belirtmiştim.

    Bunun 2 sebebi var.

    1.cisi hemen hemen her çekilişte

    *Ödül vereceklerin bir kısmının ortadan kaybolması ödülleri vermekde sıkıntı olması.
    *Kazananlara ulaşmada yaşanan sorunlar.
    *Çekilişin adilliği ve ödüllerin dağıtılması ile ilgili son çekilişte yaşanan kavga ve huzursuzluklar.


    2.cisi ise bu işin HUKUKSAL olmaması ve yargı önünde r10 u ciddi derecede sıkıntıya sokabilecek olmasından dolayıdır.Çekiliş yapmak yasal izin olmadan yasaktır.

    Bu yüzden arkadaşlar kusura bakmazsa konuyu sonlandırıyorum.Bu tip bütünleşmelere herzaman saygım var r10 a hareket getirir ve birliktelik sağlar ancak ortaya çıkan sıkıntılar malesef bazı önlemler almaya zorlamaktadır.

    Saygılar.
    ''

    Bu yüzdenmiş .
  • 30-11-2009, 23:39:50
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hmm.. Yapılsaydı benden 2 adet unmetered host
  • 01-12-2009, 00:01:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ****** işin çok farklı boyutlarını düşünüyor.

    %85 haklı
  • 01-12-2009, 20:28:00
    #6
    ****** adlı üyeden alıntı:


    2.cisi ise bu işin HUKUKSAL olmaması ve yargı önünde r10 u ciddi derecede sıkıntıya sokabilecek olmasından dolayıdır.Çekiliş yapmak yasal izin olmadan yasaktır.
    Bunu anlamadım ben, sanki r10'daki herşey legal mi? Burada yapılan satışlar için gerekli vergiler v.s ödeniyor mu? Gittigidiyor'un kaç çeşit vergi ödediğini benden iyi bilenler vardır. r10.net de gittigidiyor gibi alıcı ve satıcıların olduğu bir platform. r10 bundan para talep etmiyor tek fark bu fakat sitede ticaret yaptırmak için bir takım izinler v.s gerekir.

    Ben şu anda r10'u suçluyor ya da gidin izin alın demiyorum fakat bu kadar şey varken, Türkiye'de yasak olan ***** siteler alınır satılırken, bir r10 piyangosu r10.net'in başına bela falan açmaz...