****** adlı üyeden alıntı:


2.cisi ise bu işin HUKUKSAL olmaması ve yargı önünde r10 u ciddi derecede sıkıntıya sokabilecek olmasından dolayıdır.Çekiliş yapmak yasal izin olmadan yasaktır.
Bunu anlamadım ben, sanki r10'daki herşey legal mi? Burada yapılan satışlar için gerekli vergiler v.s ödeniyor mu? Gittigidiyor'un kaç çeşit vergi ödediğini benden iyi bilenler vardır. r10.net de gittigidiyor gibi alıcı ve satıcıların olduğu bir platform. r10 bundan para talep etmiyor tek fark bu fakat sitede ticaret yaptırmak için bir takım izinler v.s gerekir.

Ben şu anda r10'u suçluyor ya da gidin izin alın demiyorum fakat bu kadar şey varken, Türkiye'de yasak olan ***** siteler alınır satılırken, bir r10 piyangosu r10.net'in başına bela falan açmaz...