• 30-11-2009, 14:26:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    çoğu okullar sınav sayısı indirdi tatil falan yapılacak diye önlemler aldı tatil 4 gün daha uzarmı bir bilginiz görüşünüz vamrı
  • 30-11-2009, 14:29:41
    #2
    Bilgim yok fakat bizim sınavların hepsi öne çekildi, bayram tatilinden önce olduk birçok sınav. Hocalar da korkuyor tatil olacak sınav yapamayacağız vs. diye
    Tatil olmasın ama ya gidip geliyoruz bir uğraşımız oluyor
  • 30-11-2009, 14:31:40
    #3
    keşkeee ama bizimki yarın başlıyor
  • 30-11-2009, 14:32:13
    #4
    Olursa ne güzel olur.
    Hadi hep beraber tatil ol ol ol tatil ol ol ol.
  • 30-11-2009, 14:33:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
    http://www.showhaber.com/225793/mans...zamayacak.html

    bir kaç sitede yapılmayacak diye haberler çıkmış fakat domuz gribi bayram nedeniyle 81 ile yayılmış tatil uzayacak gibime geliyorda bakalım.
  • 30-11-2009, 14:52:46
    #6
    Yetkililerin sıfatına tükürüyorum buradan.Okullar bomboş ne saçmalıyor bu vali devamsızlık az filan?
  • 30-11-2009, 15:04:18
    #7
    Ciddi vakalar olmazdıkça okulları tatil etmeyi uygun bulmuyormuş valiler. Panik yaratmamak için. Ayrıca bu sene okullar çok geç açıldı zaten, bir de sürekli tatil edip okulu aksatmayı istemiyorlar. Lise sonları düşünün bir de, adamların zaten öss sistemi değişti, bir de birsürü okul tatili oluyor. Nasıl ders görecek, sınava hazırlanacak bunlar? Nisan'da sınavları var.

    Herkes evde biraz daha vakit geçirmek adına tatil istiyor ama, olayın diğer boyutlarını da düşünmek lazım biraz.
  • 30-11-2009, 18:54:22
    #8
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ciddi vakalar olmazdıkça okulları tatil etmeyi uygun bulmuyormuş valiler. Panik yaratmamak için. Ayrıca bu sene okullar çok geç açıldı zaten, bir de sürekli tatil edip okulu aksatmayı istemiyorlar. Lise sonları düşünün bir de, adamların zaten öss sistemi değişti, bir de birsürü okul tatili oluyor. Nasıl ders görecek, sınava hazırlanacak bunlar? Nisan'da sınavları var.

    Herkes evde biraz daha vakit geçirmek adına tatil istiyor ama, olayın diğer boyutlarını da düşünmek lazım biraz.
    Lise 4 ler zaten okulda durmuyorlar resmi olmasa da son sınıfta yoklama alma diye bir durum yok öss izni var.
  • 30-11-2009, 19:34:45
    #9
    Ben bunların sıfatına tükürürüm. Ciddi vakalarmış? Dalgamı geçiyolar millet öldükten pert olduktan domuz gribi olduktan sonra tatil yapsan ne fayda ulan dalgamı geçiyonuz bu milletle?