Ciddi vakalar olmazdıkça okulları tatil etmeyi uygun bulmuyormuş valiler. Panik yaratmamak için. Ayrıca bu sene okullar çok geç açıldı zaten, bir de sürekli tatil edip okulu aksatmayı istemiyorlar. Lise sonları düşünün bir de, adamların zaten öss sistemi değişti, bir de birsürü okul tatili oluyor. Nasıl ders görecek, sınava hazırlanacak bunlar? Nisan'da sınavları var.
Herkes evde biraz daha vakit geçirmek adına tatil istiyor ama, olayın diğer boyutlarını da düşünmek lazım biraz.