Efsanedir iyidir hoştur ama ısınamadım. Tüm albümlerini satın almış bi insanım. Ama gel gör ki sadece saygıdan.
MTV Metallica tribute'nda Limp Bizkit, Sanitarium'u çalmıştı. Hala kulaklarımda ..
http://www.youtube.com/watch?v=Q2F5piurv-0
Kim Metallica Seviyor Bakalım ? (:
21
●1.083
- 30-11-2009, 19:13:43Kesinlikle.HuluStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Linkin Park mükemmel. - 30-11-2009, 19:18:43Linkin Park'ın tarzı RAP değilmi ? Nedense LP'yi sevemedim hiç
- 30-11-2009, 21:35:45Nothing Else Matters bu şarkıya hastayım bana göre rock ve metal gerisi hikaye
- 30-11-2009, 21:36:09Üyeliği durdurulduDinlemedin, düşünmüyorsun. Peki hiç seni ifade etmediğine nasıl karar verdin?Markers24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-11-2009, 21:59:09Üyeliği durdurulduMangada rap o zaman sen öyle diyorsan. İlla hızlı söylüyor diye neden rap diyoruz ki? Rap müziği daha yokken Rock ve metal tarzında gruplar hızlı söyleyordu.. Hızlı söylemek rap değildir.MakaleYazimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu biliyorsunuzdur.
Müziğe bakarsak Nu-Metal diyorlar ama ben buna katılmıyorum. Uydurmuşlar zamanla rapçi gibi söylemeler felan NU metal çıktı piyasaya..
Queen - We will rock you girişte hızlı söylüyor ama buna rap diyemezsiniz buda öyle bişey işte..
Linkin Parkta kaliteli bir müzik iyi bir gitaristleri yok kısacası kendiler oldukça fıstırlar
İyi ritim yakalayıp güzel söylüyorlar o kadar.. Ama beğenen beğeniyo kendilerine saygım sonsuz..