Efsanedir iyidir hoştur ama ısınamadım. Tüm albümlerini satın almış bi insanım. Ama gel gör ki sadece saygıdan.
MTV Metallica tribute'nda Limp Bizkit, Sanitarium'u çalmıştı. Hala kulaklarımda ..

http://www.youtube.com/watch?v=Q2F5piurv-0