• 28-11-2009, 00:05:32
    #1
    Arkadaşlar iş bankası kullananlar bilir güvenlik çemberi var. Bunu yükledikten sonra şifre kısmında sayfa kalıyor o kısımda yazmıyor nedense. İşletim sistemi win7 programı nereye kuruldu belirsiz hiç giriş yapamıyorum. Bu konuda bilgisi olan var mı?
  • 28-11-2009, 00:11:37
    #2
    ie kullanıyorsan ff de fln dene güvenlik çemberiyle bi alakası olmaması lazım yüklesenizde yüklemesenizde
  • 28-11-2009, 00:13:40
    #3
    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ie kullanıyorsan ff de fln dene güvenlik çemberiyle bi alakası olmaması lazım yüklesenizde yüklemesenizde
    ama önceden yoktu yani güvenlik çemberi programını yükledikten sonra şifre kısmı işlemiyor. Acaba bilmediğim ufak yöntemimi var.