HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ie kullanıyorsan ff de fln dene güvenlik çemberiyle bi alakası olmaması lazım yüklesenizde yüklemesenizde
ama önceden yoktu yani güvenlik çemberi programını yükledikten sonra şifre kısmı işlemiyor. Acaba bilmediğim ufak yöntemimi var.