• 13-11-2009, 21:36:16
    #1
    mrb arkadaslar 2 gün içerisinde birr diz üstü bilgisayar almayı dusnuyorum sizden onerilerinizi bekliyorum

    Marka
    işlemci
    vs

    bütçem :1000-1300 arası
    ram 3 yada 4 gb
    hd:320 falan olabilr netten yada mağazadan alabılırm
    birde ekran kartı paylasımlı mı olsun paylasımsız mı buyuk oyunları oynayabılmek için yani

    siizn tavsıyerlınız nelerdır
    mesala bunu begendım ama siz nedersnız
    http://www.hepsiburada.com/productde...uctid=bd750416

    veya bu
    http://www.hepsiburada.com/productde...uctid=bd750405
  • 13-11-2009, 22:00:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım ben HP dv6 kullanıyorum tam modelini yazayım birazdan telimde kayıtlı.

    Kampanya fiyatı idi 1.400' e geldi bana çanta dahil.

    3 Gb ram' i var 8 gb' e kadar ram artırabiliyorsunuz.
    320 GB HDD' si var.
    Vista home premium 32bit işletim sistemi var.
    Siyah renkte parmak izi okuyucusu, geniş ekran, wireless çift anten uzak mesafelerden biraz daha iyi çekiyor.

    Isınma sorunu karşılaşmadım fakat oyunda ısınıyor.
  • 13-11-2009, 22:27:31
    #3
    laptopda en iyi marka sony diyolar
  • 13-11-2009, 22:37:49
    #4
    ChakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım ben HP dv6 kullanıyorum tam modelini yazayım birazdan telimde kayıtlı.

    Kampanya fiyatı idi 1.400' e geldi bana çanta dahil.

    3 Gb ram' i var 8 gb' e kadar ram artırabiliyorsunuz.
    320 GB HDD' si var.
    Vista home premium 32bit işletim sistemi var.
    Siyah renkte parmak izi okuyucusu, geniş ekran, wireless çift anten uzak mesafelerden biraz daha iyi çekiyor.

    Isınma sorunu karşılaşmadım fakat oyunda ısınıyor.
    Hocam resmini ve tam oalrak markasını son olarak hangi mağazadan aldığınızı Bana pm atarmısnız rica etsem.
  • 13-11-2009, 22:39:23
    #5
    ChakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım ben HP dv6 kullanıyorum tam modelini yazayım birazdan telimde kayıtlı.

    Kampanya fiyatı idi 1.400' e geldi bana çanta dahil.

    3 Gb ram' i var 8 gb' e kadar ram artırabiliyorsunuz.
    320 GB HDD' si var.
    Vista home premium 32bit işletim sistemi var.
    Siyah renkte parmak izi okuyucusu, geniş ekran, wireless çift anten uzak mesafelerden biraz daha iyi çekiyor.

    Isınma sorunu karşılaşmadım fakat oyunda ısınıyor.
    usta tam olrak nerden aldgını soyleyebılırmsın veya link isim vb
  • 13-11-2009, 22:43:38
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar fotoğrafları var fakat telefonumu pc' e bağlama gibi bir imkanım yok.

    Ama bir kaç güne kendi çektiğim resimleri atarım.

    P.m' ler gönderildi yardımcı olabildiysem ne mutlu.
  • 13-11-2009, 23:23:29
    #7
    bence alacaksan toshiba al kafan rahat olsun
  • 13-11-2009, 23:26:05
    #8
    Üyeliği durduruldu
    benim laptopu tavsiye ederim hp pavilion dv 1040
  • 13-11-2009, 23:41:16
    #9
    Bende hp pavilion dv5 1220et var. İdare ediyor. Tavsiye ederim.