mrb arkadaslar 2 gün içerisinde birr diz üstü bilgisayar almayı dusnuyorum sizden onerilerinizi bekliyorum
Marka
işlemci
vs
bütçem :1000-1300 arası
ram 3 yada 4 gb
hd:320 falan olabilr netten yada mağazadan alabılırm
birde ekran kartı paylasımlı mı olsun paylasımsız mı buyuk oyunları oynayabılmek için yani
siizn tavsıyerlınız nelerdır
mesala bunu begendım ama siz nedersnız
http://www.hepsiburada.com/productde...uctid=bd750416
veya bu
http://www.hepsiburada.com/productde...uctid=bd750405
Laptop tavsiyelerinizi bekliyorum...
17
●694
- 13-11-2009, 22:00:30Üyeliği durdurulduArkadaşım ben HP dv6 kullanıyorum tam modelini yazayım birazdan telimde kayıtlı.
Kampanya fiyatı idi 1.400' e geldi bana çanta dahil.
3 Gb ram' i var 8 gb' e kadar ram artırabiliyorsunuz.
320 GB HDD' si var.
Vista home premium 32bit işletim sistemi var.
Siyah renkte parmak izi okuyucusu, geniş ekran, wireless çift anten uzak mesafelerden biraz daha iyi çekiyor.
Isınma sorunu karşılaşmadım fakat oyunda ısınıyor. - 13-11-2009, 22:37:49Hocam resmini ve tam oalrak markasını son olarak hangi mağazadan aldığınızı Bana pm atarmısnız rica etsem.ChakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-11-2009, 22:39:23usta tam olrak nerden aldgını soyleyebılırmsın veya link isim vbChakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle