• 13-11-2009, 23:47:51
    #10
    http://www.vatanbilgisayar.com/lg-r5...spx?I_ID=40416

    Bunu al ben bunu kullanıyorum derecesi 5.5.ayrıca alırken http://www.notebookcheck.net/Mobile-...st.2436.0.html
    http://www.notebookcheck.net/Mobile-...ist.844.0.html

    bu sıralamalara dikkat et!
  • 14-11-2009, 00:36:29
    #11
    slmgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.vatanbilgisayar.com/lg-r5...spx?I_ID=40416

    Bunu al ben bunu kullanıyorum derecesi 5.5.ayrıca alırken
    bu sıralamalara dikkat et!
    btn arkdaslar atavsıye ıcın tskelr ama burdakı gıbı fiyat çokk yuksek benm butce 1300 u asamıyor hp ler hep fiyatlı
  • 14-11-2009, 00:38:39
    #12
    SHD
    Üyeliği durduruldu
    oyunda iyi performans versin istiyorsan ddr3 ekran kartlı almanı öneririm..bu ayrıntıyı es geçme lütfen.marka olarak hp veya asus alabilirsin..bütçenede uygun leptop bulursun.1500 tl 'ye yakın kesin bulursun ama..
    HP dv6-1233et (VJ852EA) ddr3 olan modeli var nette bakındım ama ddr2 li olanlar gördüm teknosa veya vatana gidersen yardımcı olacaklardır..ısınma sorunuda şu an için pes 2010 gibi oyunlarda hiç göredim..
  • 14-11-2009, 01:40:54
    #13
    herkese hp ProBook Diyorum sizede onu diyorum inanın pişman olmassınız çok profesyonel makina alın derim bu ararlar ucuzlama var fiyatlarda, saygılar..
  • 14-11-2009, 01:43:11
    #14
    Sony & TOSHIBA
  • 14-11-2009, 10:33:04
    #15
    aGeneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sony & TOSHIBA
    Sony ve Toshiba lar parçalarına göre diğer bilgisayarlardan pahalı.

    Forumda sores Alp var onun Casper Leptop var ona sor memnunsa casperin iyiy özellikli bir makinasını 1300 1400 e bulabilirsin kanımca.
  • 14-11-2009, 12:58:51
    #16
    Laptop Tavsiye bu olabilir istersen..bi tane de minisi aldık bi tanıdığa forum istanbulda satürn acılısında lenovo IBM'ler benim hosuma gidiyor.
  • 14-11-2009, 13:09:38
    #17
    http://www.vatanbilgisayar.com/packa...spx?I_ID=40861

    şu bilgisayarın 45 gün önce 1550 tl ye aldım vatandan. Eğer bu fiyata bi yerlerden bulabilrsen kaçırma derim. Bilgsayarı zorlayacak şeyler aynı anda, corel draw, photoshop, pes9, half-life açmamıza rağmen pc banamısın demiyor ve ısınmıyorda
  • 14-11-2009, 17:56:43
    #18
    hp dv6-1238et kullanıyorum gerçekten güzel laptop görünüş, kullanım rahatlığı, performansı açısından tavsiye ederim.