http://www.vatanbilgisayar.com/lg-r5...spx?I_ID=40416
Bunu al ben bunu kullanıyorum derecesi 5.5.ayrıca alırken http://www.notebookcheck.net/Mobile-...st.2436.0.html
http://www.notebookcheck.net/Mobile-...ist.844.0.html
bu sıralamalara dikkat et!
Laptop tavsiyelerinizi bekliyorum...
17
●694
- 14-11-2009, 00:36:29btn arkdaslar atavsıye ıcın tskelr ama burdakı gıbı fiyat çokk yuksek benm butce 1300 u asamıyor hp ler hep fiyatlıslmgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2009, 00:38:39Üyeliği durdurulduoyunda iyi performans versin istiyorsan ddr3 ekran kartlı almanı öneririm..bu ayrıntıyı es geçme lütfen.marka olarak hp veya asus alabilirsin..bütçenede uygun leptop bulursun.1500 tl 'ye yakın kesin bulursun ama..
HP dv6-1233et (VJ852EA) ddr3 olan modeli var nette bakındım ama ddr2 li olanlar gördüm teknosa veya vatana gidersen yardımcı olacaklardır..ısınma sorunuda şu an için pes 2010 gibi oyunlarda hiç göredim..
- 14-11-2009, 10:33:04Sony ve Toshiba lar parçalarına göre diğer bilgisayarlardan pahalı.aGeneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda sores Alp var onun Casper Leptop var ona sor memnunsa casperin iyiy özellikli bir makinasını 1300 1400 e bulabilirsin kanımca. - 14-11-2009, 12:58:51Laptop Tavsiye bu olabilir istersen..bi tane de minisi aldık bi tanıdığa forum istanbulda satürn acılısında lenovo IBM'ler benim hosuma gidiyor.
- 14-11-2009, 13:09:38http://www.vatanbilgisayar.com/packa...spx?I_ID=40861
şu bilgisayarın 45 gün önce 1550 tl ye aldım vatandan. Eğer bu fiyata bi yerlerden bulabilrsen kaçırma derim. Bilgsayarı zorlayacak şeyler aynı anda, corel draw, photoshop, pes9, half-life açmamıza rağmen pc banamısın demiyor ve ısınmıyorda
HP dv6-1233et (VJ852EA) ddr3 olan modeli var nette bakındım ama ddr2 li olanlar gördüm teknosa veya vatana gidersen yardımcı olacaklardır..ısınma sorunuda şu an için pes 2010 gibi oyunlarda hiç göredim..