• 12-11-2009, 19:53:12
    #19
    batinduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    film sitelerindede var bu fragmanı koyup gerçek film diye etiketliyorlar daha nete düşmedi benim bildiğim.
    en nefret ettigim şey öle acıyoruz ya fragmanı ya demosu cıkıyor nasil webmasterlıkki bu dengesizlerin yaptıkları anlayamıyorum:S
  • 12-11-2009, 19:57:09
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    batinduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    katılıyorum. yalnız 5 tlye nerede sinema var
    İzmir Park Bornovada bile salı gunu öğrencilere 6 TL di yani 5-10 tl nın hesabını mı yapıyorsunuz. İnsanlar aylarını verdiler bu filme sizde emeklerinin karşılıklarını verin.Nasıl sitenizi gelip biri hackliyor ve emeğiniz boşa gidiyorsa aynı şey onlar içinde geçerli.Kendine gelmesini istemediğin şeyi başkasına hiç yapma
  • 12-11-2009, 20:01:59
    #21
    kaçağı yok şuan bildiğime göre o çıkan sonuçlardaki dosya fragman kasıtlı olarak konulmuş 12 part ve fragman
  • 12-11-2009, 21:06:15
    #22
    ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    29TL internet parası veriyorsan 5TL ye sinemayada rahatlıkla gidebilirsin..!
    Çok doğru.
  • 13-11-2009, 06:47:53
    #23
    Üyeliği durduruldu
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzmir Park Bornovada bile salı gunu öğrencilere 6 TL di yani 5-10 tl nın hesabını mı yapıyorsunuz. İnsanlar aylarını verdiler bu filme sizde emeklerinin karşılıklarını verin.Nasıl sitenizi gelip biri hackliyor ve emeğiniz boşa gidiyorsa aynı şey onlar içinde geçerli.Kendine gelmesini istemediğin şeyi başkasına hiç yapma
    ben parasal açıdan söylemedim. forumda bununla ilgili birkaç konu daha gördüm onlardada 5tl diyorlar sinemaya ben Ankarada 5 liraya görmedim onu sordum sadece.Yoksa 10tlyede giderim.
  • 13-11-2009, 08:21:42
    #24
    korsanı çıkarsa , inşaALLAH yapmazlar gibi yorumlar mevcut.
    Kendi kendimizi kandırmayılım. Herkes adı gibi bu filmin korsanının çıkacağını ve sinemadakinden çok izleneceğini..
  • 13-11-2009, 09:08:04
    #25
    Bu arada web sitelerinin o şekilde hit yapmalarını her zaman yadırgamalıyız. Sadece bu filme mahsus yapılmış bir şey olarak görmemek lazım.
  • 13-11-2009, 14:29:19
    #26
    gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    parası olmayan izlemesin o zaman öyle mi
    Sana gerekli cevap verilmiş.