batinduz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nefes filmi ve Türk Webmasterlerımız buyrun
25
●1.213
- 12-11-2009, 19:57:09Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İzmir Park Bornovada bile salı gunu öğrencilere 6 TL di yani 5-10 tl nın hesabını mı yapıyorsunuz.batinduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanlar aylarını verdiler bu filme sizde emeklerinin karşılıklarını verin.Nasıl sitenizi gelip biri hackliyor ve emeğiniz boşa gidiyorsa aynı şey onlar içinde geçerli.Kendine gelmesini istemediğin şeyi başkasına hiç yapma
- 13-11-2009, 06:47:53Üyeliği durdurulduben parasal açıdan söylemedim. forumda bununla ilgili birkaç konu daha gördüm onlardada 5tl diyorlar sinemaya ben Ankarada 5 liraya görmedim onu sordum sadece.Yoksa 10tlyede giderim.AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-11-2009, 08:21:42korsanı çıkarsa , inşaALLAH yapmazlar gibi yorumlar mevcut.
Kendi kendimizi kandırmayılım. Herkes adı gibi bu filmin korsanının çıkacağını ve sinemadakinden çok izleneceğini.. - 13-11-2009, 14:29:19Sana gerekli cevap verilmiş.gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha nete düşmedi benim bildiğim.
12 part ve fragman