AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzmir Park Bornovada bile salı gunu öğrencilere 6 TL di yani 5-10 tl nın hesabını mı yapıyorsunuz. İnsanlar aylarını verdiler bu filme sizde emeklerinin karşılıklarını verin.Nasıl sitenizi gelip biri hackliyor ve emeğiniz boşa gidiyorsa aynı şey onlar içinde geçerli.Kendine gelmesini istemediğin şeyi başkasına hiç yapma
ben parasal açıdan söylemedim. forumda bununla ilgili birkaç konu daha gördüm onlardada 5tl diyorlar sinemaya ben Ankarada 5 liraya görmedim onu sordum sadece.Yoksa 10tlyede giderim.